Opknappen van de gang – wishlist

Het is tijd om onze gang op te knappen. Sinds de verhuizing is er eigenlijk nog niks gedaan. De oude vloer ligt er nog (soort van laminaat tegels?) en op de muren zitten nog krijt of stift strepen. Het plan is om de muren naast de trap te verven en beneden de hal wat op te knappen.

Wishlist:

– Een (hoge) spiegel

– Meer ruimte op het schoenenrek

– Iets om de kachel

– Nieuwe plank boven de kapstok

– Nieuwe vloer

– Plek voor m’n tas

– Plek voor zonnebril en sleutels

Inspiratie:

Eigenlijk wil ik het liefste een lange spiegel, maar als dat om een of andere reden niet lukt vind ik deze spiegel erg leuk.

Nog een prachtige spiegel! Deze is wel een stuk groter dan de vorige, ook al zie je nog steeds niet je hele lichaam.

Dit is misschien wel ideaal om zonnebrillen aan te hangen! Alleen misschien niet zo handig in de winter, wat hang ik er dan aan?

1427c6f115a90f3f947036e8759fbc40

Bron: Dykast.us

Dit is eigenlijk perfect. Kunnen de zonnebrillen en eventueel sleutels ook nog achter. Alleen heb ik er wel plek voor?

Leuke styling op de schoenkasten. Ik wil graag wat planten en decoratie in de gang.

Deze plantjes zijn ook leuk. Niet zo groot, misschien leuk te matchen met het koperen schoenenrek?

Super leuke decoratie voor aan de muur. En toch ook rustig.

Misschien een leuk idee om de binnenkant van de deur te verven? Gaat wel moeilijk worden m’n vriend te overtuigen.

Super leuk kledingrek! Misschien kan ik het schoenenrek hierop inspireren.

Kleuren

Ik wil graag gaan voor warme kleuren. De blauwe kleur op foto 5 vind ik erg mooi, maar de iets fellere op foto 6 is ook leuk. Of misschien toch een meer gedempte kleur zoals op foto 1.

Keuzes, keuzes.

 

 

 

 

 

Geef een reactie

